این اصول ساده را همه یاد داریم اما در مقام عمل ... چرا آمار طلاق اینقدر بالا رفته و قبحش ریخته؟
این اصول ساده راهگشا و تداوم بخش زتدگی است... البته باید مهارت حل مسأله و زندگی کردن را هم آموخت و آموزاند و هم انصاف و قدردانی و ترس از خدا را... بخش اول که مربوط به آقایان بود بازخورد عجیبی داشت و برخی یادداشتها تند بود و از انتشارشان هدفی داشتیم ..
بیایید باهم کنترل برخود و انصاف و خوب حرف زدن را تمرین کنیم. مرد و زن اساس زندگی اند دشمن نیستند مکمل همند... دقت کردید همه موارد را با فونت سیاه آوردم ؟ چون مهمند... خیلی از این نکات به درد مردها هم می خوره و پس از دیدن کامنتها اضافه کردم...
تبسم دوست...ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11