نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام، که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم! چرا وقتی همه چیز خوب هست، کمتر تو را صدا می کنم!

چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم!

چرا تنها وقتی که درد و اندوه و غصه ای سراغم می آید، سراغت را میگیرم!

پروردگارا ... درخواستم از تو روحی وسیع است آنقدر که فراموش

نکنم، در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد ... ❤️

چون این "تو" هستی که دلیل تمام لبخندها، شادیها،

خوشی ها و اتفاقات زیبای زندگیم هستی ...

خداوندا ... احساس شیرین بودنت را، در تک تک لحظه های

زندگی به من هدیه فرما ❤️

آمین ای مهربانـــترین مهربانان 

http://s3.picofile.com/file/8232131150/images.jpg