نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام، که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم! چرا وقتی همه چیز خوب هست، کمتر تو را صدا می کنم!چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم!چرا تنها وقتی که درد و اندوه و غصه ای سراغم می آید، سراغت را میگیرم!پروردگارا ... درخواستم از تو روحی وسیع است آنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد ... ❤️چون این "تو" هستی که دلیل تمام لبخندها، شادیها، خوشی ها و اتفاقات زیبای زندگیم هستی ...خداوندا ... احساس شیر تبسم دوست...ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4
ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17
شرمنده دوستان شدم که نتونستم مطالب جدید بزارم.
واقعا این چند وقت گرفتاری زیاد داشتم.
ان شاءالله این کاستی رو جبران می کنم.
ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9
ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21
هر چقدر هم که ضعيف باشی
گاهی اوقات
می توانی تکیه گاه باشی

ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28