معبودم خدا

خرید بک لینک

اگر تنهاترین تنهاها شوم باز خدا هست.او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین ها
بی ثمر است.اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد تو
تنهای مهربان و جاوید و آسیب ناپذیر من هستی.ای پناهگاه ابدی !
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی.

تبسم دوست...

ما را در سایت تبسم دوست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 5:20

صفحه بندی